Tefas Nedir? Tefas Neye Denir? Tefas Ne Anlama Gelir?

Tefas nedir?




Tefas getirileri ve tefas yatırımları.

Tefas getirileri nelerdir?

Tefas, yalnızca tek bir yatırım hesabı ile özel şartlardan görevli olmadan, yatırım fonları hariç olacak şekilde, kapital piyasası kurulu’nun izninde yapıtlan ve kapital piyasasında faaliyette olan tüm yatırım fonlarına ulaşma imkanı veren elektronik bir mecradır.Tefas yatırımcıların ulaşmak istedikleri fona anında erişim elde eden bir ortamdır.

ülkemizde faaliyetlerini sürdürmekte olan sermaye piyasası kurulu’ndan yetkili belgesini alan yatırımcı müesseseları ve yatırım hesabı olarak portföy idare şirketi görevini üstlenen mevcut müşterisi olan bireysel ve kurumsal, yerli ya da küresel yatırımcılar tefas kullanabilirler.

Belirtilen şartlara uyumlu bir yatırımcıysanız yahut kuruluş iseniz portföy yönetim şirketlerinden bir tanesine başvuru yapmanız yeterlidir. Yatırım hesabı olan yatırımcılar herhangi bir ek prosedüre tutulmadan platform üzerinden yatırım fonu alım satım işlerini yapabilirler.

Alım ve satım işlemlerine başlamadan önce fon bilgilendirme platformu’na erişmeniz gereklidir. Erişiminizi sağlamış olduktan sonrasında platform dahilin de alınacak yahut satılacak yatırım fonlarını karşılaştırmalı olarak getirisi, alım satım saatleri, yönetim ücreti, işlem kısıtlamaları ve ürem ile altın borsa endeksi şeklinde yatırımınıza yararlı olacak ait bilgilere ulaşabilirsiniz.
Faaliyete geçmesi ile beraber yatırımcılar tefas kullanarak gelecek dönemlerde fon portföy yönetimi ve rekabetinin artmasını sağlıyorlar.
Bununla birlikte yatırımcıların ülkemizde faaliyette olan bütün yatırım fonlarına erişimi kolaylaşırken, tutum edilen yatırım fonlarının değerlendirilmesi de tefas ile olası oluyor.

Yorum Gönder

Copyright © Airdrop Takip - Free Airdrop. Designed by OddThemes