Hesap Ücreti Almayan Bankalar Hangileridir?

Hesap işletim ücreti almayan bankalar




Hesap işletim ücreti almayan bankaları araştırarak birikimlerinizin cebinizde kalmasını sağlayabilirsiniz.

Enpara
2016 senesinde bankacılık sektöründe yaşanan gelişmeler aslen birazcık da değişen teknolojinin hızlı gelişimine bağlı olarak karşımıza çıkıyor. çoğu adamın bankalar hakkındaki ortak derdi ise hesap işletim ücreti oluyor. Insanoğlu hesap işletim ücretlerinin kaldırılması için devamlı olarak bir çaba göstermelerine karşın bankalar müşterilerinden hala hesap işletim ücreti istek ediyorlar. çoğu adamın ödemek zorunda olduğu hesap işletim ücretleri otomatik bir şekilde sizlerden işlemleriniz neticesinde alınıyor. Bu ödemeyi yapmak istemeyen kişiler için hazırlamış olduğumuz hesap işletim ücreti almayan bankalar listesine göz atarak kendinize efsunk bir çözüm üretebilirsiniz.

Bu tür ücretleri talep etmeyen bankaların popüler bir hale gelmesi insanların artık daha bilinçli bir halde hareket etmesinden kaynaklıdır. Hesap işletim ücretinin alındığının ayrımında bile olmayan insanoğlu artık lüzumlu araştırmaları web üzerinden yaparak bu konuda daha sağlıklı adımlar atabiliyorlar. Işte sizler için bir araya getirdiğimiz hesap işletim ücreti almayan bankalar sıralaması.
Enpara, son yıllarda gençlere yönelik düzenlediği kampanyaları ile büyük bir ilgi görmeyi başaran bankacılık hizmeti oluyor. Bu kampanyalarının yanında bununla birlikte satın alan hizmetlerinin kalitesi ile de beğeni toplayan enpara bir finansbank ürünüdür. Enpara kampanyalarından yararlanırken eft ve hesap işletim ücreti de ödeme kzorunda kalmazsınız. Enpara üzerinden yapacağınız işlemlerinizi kesintisiz, ücretsiz ve masrafsız olarak yapabilirsiniz.

Igaranti
Igaranti hizmeti, garanti bankası’nın hesap işletim ücreti almadığı bankalar arasındaki hizmetlerinden oluyor. Enpara ile benzer özellikler taşımakta olan igaranti kuruluş aşamasında prototip olarak enpara’nın alındığı söyleniyor. Hesap işletim ücreti alınmayan igaranti aynı zamanda kampanyaları ile de pek çok bireyin ilk tercihleri içinde yer ediniyor. Igaranti ile yapacağınız havale ve eft işlemlerinde herhangi bir ücret ödemezsiniz.

Cepteteb
Cepteteb hizmeti türkiye ekonomi bankası (teb) tarafınca sunulan bir bankacılık hizmetidir. Online işlemlerinden yararlanabileceğiniz cepteteb hizmetleri yardımıyla eft ve havale işlemlerinizi herhangi bir hesap işletim ücreti ödemeden gerçekleştirebilirsiniz. Cepteteb kampanyalarının ise enpara kampanyaları ile efsunk bir rekabet içinde bulunduğunu sizlere söyleyebiliriz. Teb hesabına sahipseniz cepteteb sistemine geçiş yaparak masrafsız işlemler meydana getirmeye başlayabilirsiniz.

Nuvo
Yapı kredi tarafından dijital bankacılık sektöründe bir yenilik olarak hayata geçirilen nuvo, masrafsız ve kesintisiz işlemler için kurulmuş olan bir mobil bankacılık hizmetidir. Yapı kredi şubelerine gitmenize ihtiyaç duymadan kendinize bir nuvo hesabı açarak nuvo hesaplarının tüm avantajlarından yararlanmayı deneyebilirsiniz. Dijital bankacılık hizmetlerinden yararlanmak nuvo müşterileri için tamamen ücretsizdir.

Yorum Gönder

Copyright © Airdrop Takip - Free Airdrop. Designed by OddThemes