Adhive Token

Adhive Token




AdHive projesi, Scorchai Inc.'in sahipleri tarafından geliştirilmekte olup video ve sesli cümlelerdeki nesneleri tanıma yeteneği sunan AI teknolojisi üzerine kuruludur; bu teknolojinin kullanımı oldukça özeldir. Yazarlar, reklamverenlerin ve blog yazarlarının yerli reklamlarını kendi kanallarına yerleştirmek için etkileşime girecekleri bir platform oluşturmak için ICO'ya fon sağlamayı planlıyor. Marka tanıtımı için bu türden reklamcılık, en etkili ve en çok reklamverenlerin reklamın diğer türlerine tercih etmesinden biridir. AdHive, reklamverenlerden görece küçük bir kitleyle blog yazarlarına görev yerleştirme ve gönderme sürecini basitleştirecektir. Aynı boyutta bir markanın hedef kitleye ulaşmak için projenin daha az abone ile daha fazla blog yazarı çekmesi gerekecek; Burada manuel kontrol mümkün değildir, bu nedenle blogcular tarafından görevlerin yerine getirildiğini teyit etme süreci AI teknolojisi tarafından otomatikleştirilecek. Reklamverenlerin artık her reklamı ayrı ayrı müzakere etmesine gerek kalmayacak, büyük blogcuların geniş bir kitleye reklamcılık için olumsuz tepkiler verme riski azalacak ve acemi blogcular kendi bloglarından para kazanmak için güçlü bir araç alacak.
Projenin yazarlarına göre video ve ses tanıma teknolojileri (ve WebVane çerçevesi) yazarlar tarafından Scorchai Inc. tarafından geliştirildi. Bunların haklarını aldıktan sonra, hakların davranışı ile AdHive tüzel kişiliğine devredilecek Bir teknik denetimin.
AdHive, Bancor projesiyle ortaklık anlaşması yapıyor Bancor'un protokolü, iki veya daha fazla dijital varlıkları yedekte saklayan ve ADH Tokenleri, BNC belirteçleri, ETH vb. Arasındaki değişim operasyonlarına izin veren Token Changer zeki simgelerini kullanır. Bu, ADH Simgeleri alıp satmak için şifreleme değiş tokuşu alışverişi ile etkileşim ihtiyacını ortadan kaldırır, komisyonları azaltır, yayılımları kaldırır ve yüksek likidite sağlar.

Takım

Projede, AdHive projesinin başarıyla geliştirilmesi için kilit alanlarda kapsamlı tecrübeye sahip profesyonel üç kurucu var. Örneğin, Dmitry Malyanov, projenin geliştirilmesinden ve operasyonların kontrolünden sorumludur ve on yıldan fazla satış ve iş geliştirme tecrübesine sahiptir. Vadim Budaev, takım kurucusu ve mimar olarak yazılım geliştirme alanında on beş yılı aşkın tecrübeye sahiptir ve bu nedenle stratejiden, insan kaynakları ve teknolojik gelişmeden sorumludur. Alexandr Kuzmin, profesyonel bir girişimci ve girişimcilerin geliştirilmesinde zengin tecrübeye sahip yatırımcı, eski bir profesyonel tüccar; Alexandr, dolayısıyla simge modelinin, yatırımın ve mali boyutun geliştirilmesinden sorumludur. Dmitry ve Vadim, Scorch.ai projelerinin de kurucularındandır; Bu, WebVane'in yanı sıra video ve ses analizi için AI mekanizmaları geliştirdi. Projenin başarısının altında yatan teknolojik araçlarla ilgili kapsamlı bir bilgi, teknik başarısızlık riskini asgari düzeye indirgemektedir.
Projenin kurucularından biri olan Dmitry Malyanov, daha önce Groupon'daki üst düzey yönetici üyesiydi. Bu, başarılı bir B2B2C işi kurmada sağlam bir tecrübeye sahip olduğunu göstermektedir; C izleyici sayısını artırmak için Bs'ler arasında başarılı bir etkileşim kurmak gereklidir.
Proje materyaline göre, proje ekibi, ICO projeleri, uluslararası pazarlama ve satış tecrübesi, finansal işlemler için yasal destek deneyimi, offshore ve vergilendirme içeren operasyonlar, blok zincir uzmanları ve deneyimli yazılım geliştiricileri ile ilgili 40 profesyoneli kapsıyor. Bu ciddi bir takım ve kompozisyonu kendine güveniyor.
Projeye, her biri kendi başarılı kripto projeleri bulunan danışmanlar danışılmaktadır. AdHive'ın ortakları Wings, AdEx ve Bancor'un kurucularını içeriyor. Danışmanların doğrudan yetkinlikleri, kriptografi ve kriptokrasi, video reklamcılığı, blok zincir mekanizmaları, telekomünikasyon ve siber güvenlik bilgisi ve sosyal medyada kullanılan dahili cihazlar ve mekanizmalar hakkında derin bir bilgi içermektedir.

Yol Haritası

Proje yol haritası şöyledir:
2016
  • S2. Video tanıma modülleri için MVP sunuldu.
  • Q3. Scorch.ai başlattı.
2017
  • S1. Medya endüstrisinden video tanıma için ilk müşteri.
  • S4. Alfa serbest bırakıldı.
2018
  • S1. Satış Öncesi Satış ve Fazla Satış # 1. Beta sürümü. İlk müşteriler.
  • S2. Bancor Token Değiştiricisinin Etkinleştirilmesi. Borsayla ADH Token listesi.
  • Q3. Topluluk değerlendirme işlevi yuvarlandı; ADH, platform üzerinde birkaç kripto ve fiat para birimine dönüştürülebilir.
  • S4. Etkilenenler için mobil uygulama piyasaya çıktı.
2019
  • S1. AdHive risk yöneticisi modülü, daha pahalı kampanyalardaki kur riskini azaltır.
  • S2. Etkili kişiler ve reklamverenler için kampanya verimliliğini artırmak için eğitim mekaniği.
  • Q3. Gerçek zamanlı akışlı platformlarda reklam yerleştirme; Token Sale Faz 2.
  • S4. Video kanalları için meta veri ve arka plan analizi için sistemlerin serbest bırakılması.
2020
  • Yeni pazarlara hızlı genişleme. Platformla ilişkili canlı akışlarda reklamların etkisini analiz etmek için videodaki marka / logo / nesne / ifade tanımlama. Canlı yayında reklamların etkisinin belirlenmesi.

Yorum Gönder

Copyright © Airdrop Takip - Free Airdrop. Designed by OddThemes