Skyllz İco - SKT COİN

                                Skyllz


İyi günler, sevgili arkadaşlar! Bugün, konuşma, iş ve veri tabanları için bir aygıt olarak böyle bir yönde ilerleyecektir. Nasıl birleştiriyorlar, soruyorsunuz? Ve her şey basit. Bak, gelip iş bulmaya geldiğinde kesinlikle röportaj yapacaksın. Ve zaten onun sonucuyla, bu pozisyon için uygun olup olmadığınıza dair bir karar verilecektir. Katılıyorum, ancak herkesin sahip olduğu becerileri gösterecek ve becerilerini geliştirme fırsatı verecek bir veritabanı hazırlayabilirsiniz. Ayrıca, verilerin tahrif edilmesi gibi bir sorun var. Hangi kesim bir kesim modern veritabanlarını içermez. İşte bu yüzden bu alan için yeni çözümler ve çok ciddi olanlara ihtiyaç var. Ve böylece, harika bir proje, Skyllz denir. Şimdi size ayrıntılı olarak anlatacağım.
Skyllz - beceri alanında bir atılım ve geliştirmek çekirdek platformu, en. Basitçe, bu platformda becerilerinizin bir derecesine sahip olacaksınız, ancak sadece bu notu almayın. En az üç bağımsız kuruluştan önce kalifikasyonunuzu doğrulamaya çalışmanız gerekecektir. Size neyi derecelendirirsiniz ve derecelendirme notunuzu bir araya getirdiniz. Yani, o zaman, senin hakkında bu bilgiler blokcheyn kaydedilir ve anlayabileceği şekilde oradan, her yerde koymak edilemez, bu sayesinde bilginin bütünlüğü ve doğruluğuna sorunu çözdü.
Şimdi bu platform için ana avantajları daha ayrıntılı olarak değerlendirmek istiyorum.
1. En önemli nokta, yarışta veya ikamet yerinizde herhangi bir kısıtlama olmamasıdır. Bağımsız komisyonlar pahasına, platformu kullanmanız ve becerilerinizin onayını almanız yeterlidir. 

2. Bu onay nasıl geçmeli? Ve her şey çok basit, özünde bu platforma kayıt oluyorsunuz, sonra bağımsız bir değerlendirme yapmak zorunda kalacaksınız. Aynı zamanda, en az üç bağımsız kuruluş tarafından değerlendirilmeniz gerekir. Dahası, bu örgütlerden alınan bilgi, yerleştiği yere dek gider. Aynı zamanda ablukadan bu bilgiyi değiştiremezsiniz, ve çok güvenilir ve güvenli bir şekilde ortaya çıkar ve en önemlisi dürüstçe! 
3. Oylama, sahtekarlık ve rüşvet gerçeğini içermeyen anonimdir.
4. Ve buna göre projenin iç para birimi olmadan yapamayız. Bu, platformdaki tüm olası işlemler için gerekli olacak SKT adı verilen bir simgedir. 
Gördüğünüz gibi, bu platform için bazı büyük avantajlar var. Ve ciddi sorunları çözüyor. Yani devam edelim. Şimdi, bu platformun mimarisini, operasyonları hakkında daha detaylı bir fikre sahip olabilmek için ele alacağız.
Bu mimari beş unsurdan oluşmaktadır:
1. Engelleme tabakası. Aslında tüm mimarinin üstünde yatıyor. Yani, blok ve eterium üzerinde. 

2. Bir sonraki öğe beceri kanıtıdır. Bildiğiniz gibi, yetenek kanıtı, Yetki Belgesi ile akıllı bir sözleşmede yapılır. Ayrıca, bu eleman platform için hayati öneme sahiptir, çünkü buna dayanmaktadır, o zaman becerilerinizi kanıtlıyor, onaylıyor ve geliştiriyorsunuz. 
3.Teksen SKT. Söylediğim gibi, iç para birimi de bu platformun temelini oluşturuyor ve çalışmaları için çok önemli ve bunun için her türlü faaliyeti gerçekleştiriyor. 
4.Skyllz.io, doğal olarak, platforma ve akıllı bir sözleşmeye doğrudan erişime izin veren açık kaynaklı bir API'dır.
5. Uygulama seviyesi. Touchpoint Uygulamalarının yetenekleri ile belirlenir. Onun sayesinde, değerlendirmenin değeri bu platformun tüm ekosisteminden büyüyor.
Şimdi ICO projesi hakkında konuşmak istiyorum.
Satış birkaç aşamada gerçekleşecek. 

İlk aşama özel satış olacak. 
İkinci aşama presale aşamasıdır. 
Ve üçüncü aşama, bu satışların ana aşaması. 
Bu noktada kesin bir bilgi yok. İlk aşamada tam salıncak var. Ve son aşamalar 2018'in üçüncü çeyreğinde gerçekleştirilecek. Bu geçici olarak yaz sonu.
referanslar:
Copyright © Airdrop Takip - Free Airdrop. Designed by OddThemes