BİTREWARDS

BİTREWARDS





İyi günler, sevgili arkadaşlar! Bugün sizlerle yaptığımız görüşmeler, mağazalardaki sadakat programları gibi bir yöne gidecek. Anlayabileceğiniz gibi oldukça ilginç bir yön. Birçok kişi alımları için ikramiye ve indirim almak istiyor. Fakat bu kürenin büyük dezavantajları var. Sonuçta, bazen, küçük bir indirim almak için, müşteriler için çok itici olan, büyük ve işe yaramaz bir satın almanız gerekir. İşe yaramaz eylemlerin büyük sayısında büyük sorun budur. Örneğin, bir indirim kartını etkinleştirdiğinizde, çok fazla etkinlik yapmanız gerekir. En azından, bu siteye kayıt olmaktır. Ve eğer hiç de kötü bir ışıkta, bu mağazadan atfedilen ve hatta merkez ofisi için posta yoluyla gönderdi. Katılıyorum, kimin ihtiyacı var? Bu küre için çözüm ne olacak, sen sordun? İşte burada buluşalım Bitrewards projesi. Şimdi sana anlatacağım.
Bitrewards - bu platform, esas olarak, müşterilerinize mağazalarınızda yaptıkları ürünü alma şansı veren bir sadakat programıdır. Aynı zamanda, sistem merkezi olmayan ve abluka gibi harika bir teknolojide çalışıyor. Ayrıca, ödüller bir kripto para birimi şeklinde toparlanacak. Yani, BIT olarak adlandırılan dahili platform belirteçleri. Ademi merkeziyet nedeniyle, projenin hiçbir şeye bağlanması yok. Ve bu sebeple, proje dünyanın herhangi bir yerinde uygulanabilir. Hangisi çok çekici. Bu sisteme bağlanmak için saatlerce beklemek zorunda kalmazsınız ya da çok hızlıca, basitçe ve parmaklarınızın ucunda. Ayrıca, yenilikçi bir sistem sayesinde, bu sadakat programı dünyadaki herhangi bir mağazaya uygulanabilir. Bu, projenin dünyaya yayılmasına ve sadakat pazarının zirvesini yakalamasına izin veriyor. Ayrıca büyük bir artı perakendeciler kullanımları için tamamen ücretsiz bir uygulama elde edebilecektir. Alıcılar için de büyük bir artı, bonuslarını derhal kriptolar biçiminde alacaklar, bu da ya hemen alışveriş yapılarak ya da dükkanların kendisinde uygulanmasına izin verecek. Ayrıca, yapay zeka sayesinde, bonuslar daha rasyonel olarak ücretlendirilecek ve bu da müşterilerin girişini artıracaktır.

Özünde, satın alımlar yoluyla gelecek olan jetonlar, hemen ya harcayabilir ya da satabilirsiniz. Hepsi senin arzunuza bağlı. Ayrıca tokenlerin sahipleri için kar elde etmek için çok akıllı bir şemadır. Jeton sınırlı miktarlarda piyasaya sürüleceğinden, fiyat zamanla artacaktır ve bu da gelecekte çok iyi bir yatırım olacaktır. Özünde mükemmel uzun vadeli bir yatırımdır.
Bu platforma katılmak için büyük finansmana ihtiyaç yoktur. Perakendecilerin ihtiyaç duyduğu her şey, platform ödülleri satın almak, kullanıcıları ödüllendirmek ve bu kadar! Karşılaştırma için bir örnek vereceğim. Ekipmanın maliyeti ayda iki yüz dolar. Bu tanıtımdan dolayı, satıcılar daha büyük bir alıcı akışı alırlar, bu da onlar için çok iyi bir fayda anlamına gelir. Zaten anladığınız gibi, bu platformdaki tüm işlemlerin yanı sıra iç belirteci BIT kullanılarak gerçekleştirilecek. Aynı zamanda, gelecekteki fiyat açık bir kripto döviz kuru üzerinden fiyatların pahasına maruz kalacaktır. Ayrıca, bu platformda kayıtlı mağazalardan satın alımlar için aldığınız jetonlar, kripto para cüzdanınızda saklanacak,
ICO projesi hakkında birkaç kelime.
Satışlar 30 Nisan 2018'de yapılacak. 

Satışların asgari hedefi: 3 000 000 dolar. 
Maksimum satış hedefi: 15.000.000 ABD doları. 
BIT tokenleri için fiyat şu şekilde olacaktır: 1 ETH = 28,800 BIT.
referanslar:
Copyright © Airdrop Takip - Free Airdrop. Designed by OddThemes