White Rabbit İco

White Rabbit













İyi günler, sevgili dostlar! Bugün sinema gibi bir yön hakkında konuşmak istedim. Hepimiz çok seviyoruz, bir sandalyeye rahatça oturup en sevdiğiniz filmleri saatlerce seyretmekteyiz. Ya da filmlere gidecek kadar harika bir şey söylememek nasıl? Bu genellikle harika bir şey. Filmi büyük ekranda kaliteli ve mükemmel bir sesle izlemeye oturun. Fakat şimdi böyle bir sinema gezisi oldukça pahalıdır ve bazen herkesin favori filminize gitme fırsatı yoktur. İşte bu yüzden insanlar internette film arıyor veya torrentlerden indiriyorlar. Ve bu kötü, bu tür görüşler için telif hakkı sahibi, layık bir kar elde etmiyor ve üzerinde kaygılanıyor.
Beyaz Tavşanı incelemeyi öneriyorum. Bu proje, tarayıcınız için bir eklentidir. Bununla, ihtiyacınız olan filmi güvenle bulabilirsiniz. Artı, bu filmin fiyatı diğer sitelerden veya sinemalardan birkaç kat daha ucuz olacak. Tüm aracılar zincirden dışlandığından, müşteri telif hakkı sahibi olacaktır. Film severler için bu belirgin bir artı. Ayrıca, birçok güvenilir akıllı sözleşme, güvenilir ve en önemlisi açık bir şekilde satıcının para transferini sağlayan para transferinde kullanılır.
Ayrıca, bir film kütüphanesi gibi harika bir işlev söylememe yardım edemem. Yani, örneğin, bir film satın aldı ve bir süre sonra bir kez daha görmek istedim. Bu kütüphane sayesinde mümkün olacaktır. Film sözde tavşan deliğinde veya İngiliz Tavşan Deliğinde saklanacak. Şahsen, çok uygun olacağını düşünüyorum ve herhangi bir film sever beğenecek. 
Genel olarak, ben proje yeterince ilginç ve platform çok faydalı hırslı sinemasever olacağını söylemek istiyorum.
referanslar:

Yorum Gönder

Copyright © Airdrop Takip - Free Airdrop. Designed by OddThemes