VESTARIN İCO - VST COİN



İyi günler, sevgili arkadaşlar! Bugün sohbet, favori kripto para birimimizle ilgili olacak. Sonuçta, bu yön sadece gerçekleşir, ama zaten hayatımıza çok aktif olarak gireriz. Katılıyorum, çünkü şu anda bu verilen, yenilikçi, paranın sızdırıldığı tam küreler var. Ancak, büyük bir pişmanlık, sanki pembe olmasa da, çok kötü ve sakıncalı kripto parasıyla mal veya hizmet için ödeme yapmak çok zor. Sonuçta, bu eylemi gerçekleştirmek için, önce fiat'a transfer etmeli ve sonra ödeyeceksin. Çok fazla gereksiz eylemin yanı sıra zaman alıcı olarak katılıyorum. Bu problem nasıl çözülür?Ve her şey çok basit. Kripto döviz ödemelerini uygulamanıza yardımcı olacak harika bir projem var. Tanış, Vestarin adında harika bir proje.


Vestarin, temelde hayatımızın tüm alanlarına bir kripto parası eklemenizi sağlayan bir projedir. Bununla, en uygun ve rasyonel. Aynı zamanda, platform pazarlama bileşeni, bilgi bileşeni ve ödeme bileşenini de içerir. Bu, kriptin kitlelere maksimum derecede sokulmasını sağlar. Projenin, kitlelere tanıtılmasını sağlayan iletişim için ekleri var. İşin anlamı basittir, kripto para birimi için VST olarak adlandırılan bir dahili proje jetonu satın alırsınız. Ardından, bu tokenleri basitçe mağazalarda, mal ve hizmet satın alarak harcayacaksınız. Aynı zamanda Vestarin platformu, hizmetleri temsil eden mağaza ve firmaların cazibesini ve entegrasyonunu en üst düzeye çıkarmak için kurulmuştur. Bu, kripto para birimiyle bu kitlelere ödeme getirecektir. Dahası her şey basit Projedeki daha fazla kullanıcı, platform jetonunun maliyeti artar. Bu, proje kullanılırken gerçekleşecek komisyon fonlarının ciro artışı ile elde edilir.

Şimdi size bu projenin daha önemli avantajlarını anlatacağım.
1.Byrzha istihdam. Projenizi başlatmak istediğinizi düşünün. Akıllı bir fikrin ve uygulanması için bir planınız var. Buna göre, hepsine yardımcı olacak insanlara ihtiyacınız var. Bu bölümde bu gibi insanları bulabilecek ve onları sizin için çalışmaya davet edebileceksiniz.
2. Başka bir kript için şifreni değiştirin! Kullanıcıların bir başkası için bir para birimini kolayca değiştirebilmelerini sağlayan mükemmel bir bölüm. Bu durumda, bu eylem çok basit ve anlaşılabilir olacaktır. Bu eylem, yüksek puanlı popüler hizmetlerden geçecek. Aynı zamanda, ayda bir kez bir komisyon tahsil edilecektir. Ancak, aynı zamanda hesabınızda yeterli paranız yoksa, bu işlev kapatılacaktır.
3.Kripto para birimleri dünyasından yeni haberler. Bu bölüm, kripto dünyaları dünyasındaki en son gelişmeler hakkında maksimum şeffaflık ve tam bilgi sağlayacaktır. Bu, en son olaylar ile her zaman güncel olmasını sağlayacaktır.
4. Temel bilgilerin temeli, kripto para birimiyle yapılan ödemedir. İstediğin her şey için ve projede olana göre ödeme yapabileceksiniz. Bir kripto para birimi kullanabilirsiniz. Bu bizim için problemin ana çözümü.
5. Ayrıca. Aynı zamanda, kullanıcılar özellikle sohbet odalarında olmak üzere proje içinde diyaloglar oluşturabileceklerdir. Ve içsel belirteci diğer katılımcılara serbestçe ve güvenli bir şekilde aktarın.
olarak gerekli olduğunu ve tüm acil sorunları çözmek 6.I finalochka. Eğer mal ve hizmet bu alanda bir iş varsa, o zaman sadece sadece bu mal ve hizmetler için ödeme olarak cryptocurrency tanıtan, platformla işbirliği içine girmek mümkün olacak. Ve voila, aynı ana sorun çözüldü!
Şimdi bu projenin ICO'sunun ana parametrelerini düşünmeyi öneriyorum.
Satışlar gerçekleştirilecek: 5 Mart 2018'den 4 Nisan 2018'e. 

Toplamda, 47.000.000 VST jetonu çıkarılması planlanmaktadır. 
Satış sırasında jetonların fiyatı şu şekilde olacaktır: 1 ETH = 2,000 VST. 
Minimum satış hedefi 2 000 ETH'dir. 
Maksimum satış hedefi: 35.000 ETH.
referanslar:
Copyright © Airdrop Takip - Free Airdrop. Designed by OddThemes