SyncFab İco

                                               SyncFab

İyi günler, sevgili dostlar! Bugün, üretim gibi bir alan hakkında sizinle konuşmak istiyorum. Bu alan çok geniş olup dünyadaki milyonlarca işletmeyi temsil etmektedir. Ve üretim çeşitlidir. İmalattan, küçük şeyler, örneğin, iğneler, iplikler vb., Araba, uzay aracı, uçak ve benzeri ürünlerin üretimi. Yani, küçükten harekete geçtiğiniz gibi. Aynı zamanda herhangi bir üretimde, yüksek kaliteli ve kesintisiz üretim için hizmet eden karmaşık sistemler ve süreçler vardır. Bu yönlerden bir tanesi arz kaynağıdır. Çok önemli bir şey. Çünkü eğer bu madde kötü çalışırsa, o zaman tüm üretim ortaya çıkacaktır. Buna ek olarak, bu sarf malzemelerinin maliyeti gibi bir problem var. Sonuçta, arz daha pahalı, çıkışta ürün daha pahalıdır. Ve bu iyi değil, Hem üretici hem de alıcı için. Geçen gün, SyncFab adı verilen çok ilginç bir platformla tanıştım. Bu arz alanında bize sunduğu şeyleri bir araya getirelim.
SyncFab, IOT ve IIOT gibi teknolojileri kullanmayı amaçlayan Silikon Vadisinde çıkan bir projedir. Bu projenin temel amacı, alıcıya ve üreticiye erişilebilir ve güvenilir bilgiler vermek ve en önemlisi tedarik zincirini basitleştirmektir. IIOT'daki alıcıların üreticileri ile olan ilişkisi B2B SaaS ekosisteminden geçiyor. SyncFab, alıcının parçayı önceden işleme tabi tutabilen ve tedarik zincirine yerleştirebilecek doğru şirketi bulabileceği bir ekosistem yaratacaktır. Bu platform, IIOT sisteminin özel sektör ve kamu sektörleri arasındaki bağlantılar üzerine kurulacağına inanıyor. Bu sektörler arası ortaklıklar uygulamada çok başarılı olacaktır. Mucitler, mühendisler ve tasarımcılar, gelişmiş üretim makineleri ve ileri üretim tesislerinden oluşan bir yığın ağı içine girerler,
Uyumlu hizmetler yardımıyla SyncFab, yüksek teknoloji akıllı bitkiler ve süreç optimizasyonunu öğrenenler için üretim süreçlerini değiştirmeye yardımcı olacaktır. Sonuçta, ana faktör bakım maliyetlerinin düşürülmesidir.
SyncFab çok iyi ve etkili bir müşteri tabanına sahiptir. Bu platform SmartBase SmartBackchain gibi modern teknolojileri kullanıyor. Ayrıca, blok teknolojilerini benimsemeleri için topluluğu teşvik etmek için gerekli olan MFG Utility Token'i de mevcuttur. Tedarik alanlarda Blokcheyn kitle benimsenmesi küçük, orta ve büyük üretim anda yoktur zincir blok, erişmek mümkün olacak daha şeffaf bir ortamda, dayalı olacak alıcılar, tasarımcılar ve üreticiler arasındaki güven ilişkileri, sayesinde mümkün olacaktır.
RFQ çalışmalarını telafi etmek için müşteri ihtiyaçlarına daha fazla yanıt verilir. Örneğin, satın alma yöneticileri, bir dizi apartman dairesinde olduğu gibi güven ve gecikmelerle ilgili sorunları da ortadan kaldırmakta ve değer ve kalitede yönetimde şeffaflık sağlamaktadır.
MFG simgesi de başlatılacaktır. Bu simge, bu SyncFab platformunu kullanmak için gereklidir. Ayrıca SyncFab, yakında projesi için Akıllı Üretim Akıllı Sözleşmesi Ethereum Blockchain'i geliştirir. Ve zincir kilidinin tam bir üyesi olacak. Ayrıca, Smartchain protokolleri kullanılacaktır. Bu simge, kamu ve özel mezunlar arasında güçlü ortaklıklar vasıtasıyla güçlü bir fırlatma pedi olan SyncFab platformuna entegre edilecek. Akran eşgüdümlü Akıllı Üretim Blockchain'in kamu hizmeti için tasarlanmış olmasına rağmen, onun faydası gelecekteki tedarik zincirleri gibi ek üçüncü parti çözümler için tasarlanacak.
referanslar:

Yorum Gönder

Copyright © Airdrop Takip - Free Airdrop. Designed by OddThemes