MOSSLAND İCO - MOSS COİN

                           MOSSLAND




Mossland bir emlak merkezli konum tabanlı Artırılmış Gerçeklik (AR) mobil oyun. In
veren - oyunlar, oyuncular dünyadaki gerçek özelliklerini belirlemek ve oyun dünyasına ekleyin
diğer kullanıcılara Mossland sanal dünyada gerçek dünya özelliklerini satın almak ve satmak için yeteneği. 
Mossland,
oyun içi mülk kullanıcıları tarafındanalım satım, satış ve satın alma işlemlerini kolaylaştırmak, gerçek dünya mülk piyasasını oyunda taklit etmek ve
oyuncularımıza birbirleriyle etkileşim içinde olmak için yeni ve cazip bir yolsunmak için bir blockchain tabanlı cryptocurrency kullanır.





Mossland başlatıldıktan sonra daha yüksek performansa ve buna bağlı olarak daha düşük işlem ücretlerine sahip yeni bir blockchain teknolojisinin kullanılması durumunda , Mossland Merkezi Olmayan 
Uygulamaya dönüştürülecek ve tüm Mossland varlıkları (ve mülkiyeti) blok-içi varlıklar olacaktır. 
Bu noktadan Mossland'ın sanal varlıkları, 
daha fazla oyuncu, geliştirici ve hizmet sunarak, merkezi olmayan bir ticaret platformunda mevcut olacak.




Oyuncu tabanımız genişledikçe, emlak piyasası yeni bölgelerle genişlemeye 
devam edecek ve AR aksesuarları ile oyundaki kullanıcılar tarafından geliştirilmeye devam edecek. 
Gerçek dünyadaki şehirler sanal AR meslektaşlarının zaman içinde 
çok sayıda farklı aksesuar ile değişimini 
sanal mülk piyasasında katılımı ve rekabeti artırdığını ve oyunu hiper 
-bağlam bağlamında duyarlı bir şekilde pazarlamak için eşsiz bir fırsat yarattıklarını görecekler 

Emlak ve Aksesuar Müzayede Evi Mossland'daki geleneksel mülkler ve aksesuarlar 
bir oyun içi açık artırma evi aracılığıyla oyuncular arasında satın alınabilir, satılabilir ve değiştirilebilir. 
Mossland açık artırma evindeki işlemler bir blockchain tabanlı Moss Coin kullanılarak gerçekleştirilecek.
cryptocurrency.


 
Konum Tabanlı P2P Reklamcılık Mossland, yeni bir reklam platformu oluşturuyor.
AR teknolojisi ile gerçek konum tabanlı oyunların yakınsaklığı. Herhangi bir Mossland oyuncusu
Moss’u basit bir oyun içi yoluyla bütçeleyerek reklam kampanyaları oluşturabilir ve çalıştırabilir
arayüz. Her kampanyada reklam ücretleri toplanacak ve geri kalan
Moss bütçesi, mülkleri ziyaret eden oyuncuları ödüllendirmek ve teşvik etmek için kullanılacaktır. Dan beri
Mossland yer bazlıdır, reklamlar çevrede bulunan oyunculara organik olarak maruz kalacaktır.
Her bir kampanya için daha yüksek toplam dönüşüm oranıyla sonuçlanan gerçek özellikler.

Moss Zinciri Mossland'ın sanal gayrimenkul ve artırılmış gerçeklik aksesuarları, geliştiriciler ekibi tarafından üretilen sanal varlıklar ve oyuncuların oyun oynamasıdır. Bu sanal varlıkların güvende olması ve değerlerinin korunması için Mossland ekosisteminin dışındaki kullanıcı ve hizmetlerin bunları kullanabilmeleri, oluşturabilmeleri ve değiştirebilmeleri gerekmektedir. Bu nedenle Mossland, oyundaki sanal varlıkların blok zincirde tutulmasını ve ticaret için kullanılabilir hale getirilmesini amaçlıyor.

Mossland'daki sanal varlıklar ve mülkler de diğer konum bazlı oyunlara ya da hizmetlere aktarılarak, Moss Chain olarak bilinen yeni bir blockchain aracılığıyla sahiplerinin değer elde etmeleri ve sanal varlıkların güvenliğini sağlamaları için yeni yollar yarattı. Buna ek olarak, üçüncü parti sanatçılar ve geliştiriciler, bu açık pazarda sanal varlıkları oluşturabilir ve satabilirler, dahili Mossland ekibinin yeteneklerinin ötesinde sanal pazarın boyutunu ve kalitesini genişletebilirler.

Mossland'ın yanı sıra sanal varlıklar hizmete sunulduğunda, bu varlıkların reklam değeri de ek maruz kalma sayesinde artmaktadır. Reklam sürecinin tüm yönleri (reklam kampanyası oluşturma, kabul, yönetim ve tazminat) şeffaflık için blok zincirine kaydedilecek ve güvenilir bir konuma dayalı reklam pazarı yaratacaktır.

Mossland

Yer tabanlı Artırılmış Gerçeklik Mobil Oyun

Konum Tabanlı Servisler (LBS), kişisel konumumuzdaki GPS işlevselliği nedeniyle popüler hale geldi
mobil cihazlar. GPS işlevselliğinin yaygın olarak benimsenmesi, yaratım ve popülerleşmeye yol açtı
konum tabanlı sosyal ağlar ve Foursquare gibi mobil uygulamalar. Kullanıcılar, fiziksel bir konumun sanal bir versiyonunun "sahipliği" için ağdaki arkadaşlarıyla ve diğerleriyle rekabet ederek fiziksel konumları ve "check-in" yerlerini ziyaret edebildiler.

İlk nesil check-in hizmetlerinin hızlı bir şekilde benimsenmesinin ardından, Facebook ve Google benzer işlevleri mevcut sosyal grafikleriyle birleştirmeye başlıyor. Foursquare, Gowalla ve MyTown gibi birinci nesil hizmetler popüler kalırken, mobil donanımın ilerlemesi ek artırılmış gerçeklik işlevselliği vaat etti. Ingress'in 2012'de piyasaya sürülmesi, 2016 yılında Pokemon Go'nun lansmanını izledi ve hem mobil cihazlarda artırılmış gerçeklikten kaynaklanan daha ilgi çekici, sosyal geleceklere işaret etti. 

Pokemon Go'nun objektifi ile fiziksel dünyamızın sanal bir karşıtlıkla entegrasyonu, yakın gelecekteki bir gerçeklik haline gelmeye başladı ve AR ilgi ve gelişiminde bir artış için temel oluşturdu.

Mossland, ilk olarak Foursquare gibi hizmetlerle kurulan cazip check-in modelini oluşturmaya çalışırken, Ingress ve Pokemon Go'da bulunan koleksiyon ve oyun öğelerini de bir araya getiriyor. Oyunculara sanal özellikleri kontrol etme, iddia etme ve geliştirme yeteneği vererek Mossland, konuma dayalı AR oyunlarını bir sonraki seviyeye taşıyor. 

Oyuncular sadece mülklere daha sık check-in yaptırmak için teşvik edilmez, ancak keşfetmek ve keşfetmek için
Daha geleneksel bir sanal gayrimenkul ekonomisiyle eşleştirilmiş dinamik, oyuncu odaklı bir dikkat ekonomisi nasıl oluşturulur. Daha sade bir ifadeyle, Mossland'ın tasarımının her yönü, daha çekici, sosyal ve sanal bir dünya yaratma hedefiyle bağdaştırılır.

Mossland Check in Mossland'daki temel eylemlerden biri kontrol ediyor.
konumlarını keşfedebilir ve yakındaki binalara girebilir. Oyuncular bir ödül olarak altın veya eşya ile ödüllendirilir ve mülklerini satın almak ve geliştirmek için bu kaynakları kullanabilirler.

Foursquare gibi geleneksel check-in hizmetleri mevcut bir sosyal grafiği geliştirmek için tasarlanırken, Mossland her check-ine daha fazla oyuncu değeri eklemeyi dener ve oyuncuları olabildiğince çok binaya kontrol etmeye teşvik eder.

Oyuncu check-inleri mülk sahiplerine de fayda sağlar ve hem mülklerin tanıtımını hem de oyuncu girişlerini teşvik eden bir arz ve talep ekonomisi yaratır. Bu geleneksel birleştirir
Oyun içi ödüller ile oyun eylemlerinin oyun içi teşviki ile paylaşılması ve etkileşimin sosyal olarak teşvik edilmesi. Temel oyun oynama eylemlerine sahip olmanın bu uyumu, Mossland'ın çekirdek oyun döngüsünü oluşturuyor ve zengin oyuncu-oyuncu etkileşimi ve geleneksel koleksiyon ve optimizasyon için temel bir sosyal deneyime odaklanıyor.

Mülkiyet Mossland, mülkiyet gerçek dünya gayrimenkulüne bağlı sonlu bir sanal varlıktır. İlgi Çekici Noktaların (POI) başlangıçta oyuncu tarafından kayıtlı olduğu Foursquare'in aksine, Mossland
özelliklerin çoğaltılmadığından ve herhangi bir zamanda tek bir oyuncu tarafından kontrol edilebildiğinden emin olmak için mevcut harita ve konum verilerini kullanır. Bu, Mossland'da bir işletme mülkiyeti ekonomisi yaratmak ve hem sahipliğin hem de kontrollerin teşvik edilmesini sağlamak için gereklidir.

Aksesuar Aksesuarları, oyuncuya ait özelliklere eklenebilecek AR nesneleridir.
sahiplerine göre. Ek aksesuarlar eklemek, bir özelliği "yükseltmek" ile benzerlik gösterir.
hem mülk sahibi hem de mülkün kontrolünü yapan oyunculara (check-in başına daha fazla değer sağlayarak). Aksesuar satın almak ve bunları mülklere eklemek, oyun içi para ve zaman kullanımını gerektirir. Oyuncular ayrıca, mülk başına kaynak ve zaman tahsisi etrafında tutarlı bir strateji oluşturmak için teşvik edilir ve oyuncuların deneyimlerini büyük ölçüde optimize etmelerine olanak tanır.

Aksesuarlar ayrıca oyuncuların performanslarını görsel olarak sergileyerek diğer oyunculara göstermelerini sağlar. Bu tür övünme, diğer oyunculara reklam özelliklerinin önemli bir parçasıdır ve yeni oyuncuların Mossland'da başarıya giden yollarını görmelerine yardımcı olur. Aksesuarlar, yeni oyunculara potansiyel başarıları hakkında verilen bir sözdür ve hem yeni hem de deneyimli oyuncular için katılım stratejimizin ayrılmaz bir parçasıdır.

Örnek olarak, değiştirilmemiş bir Pisa Kulesi'nin, Mossland'daki gibi gerçek dünyada aynı olduğu anlaşılmaktadır. Ancak, bir oyuncu "Pteranodon" aksesuara özelliğini eklerse, diğer oyuncular kulenin etrafında uçan bir AR Pranksiyonu görebilirler. ABD mülk sahibi,

aksesuar, Pteranodon'u bir Ejderhaya yükseltebilir,
diğer oyuncuların mülkiyeti kontrol etmek ve aldıkları ödülleri arttırmak için
Her oyuncudan check-in.

Özellik özelliklerinin fiziksel boyutu da özelliklerin ve oyuncuların değerini etkiler
Eklentileri kontrol edin. AR, oyuncunun kamera cihazına, yüksek binalara ve simgesel yapılara dayanmaktadır.
büyük aksesuarlarla uzak oyuncular tarafından görülebilir. Bu oyuncuların daha kolay bir şekilde
değerli check-in fırsatlarını tanımlayın ve daha görünür olan yerlerin değerini
Mossland emlak piyasası.


Aksesuarlar aynı zamanda benzersiz ödüller ile de ilişkilidir.
Oyuncular özel ihtiyaçlarına göre belirli aksesuarlar ile özellik aramak için.


Mossland, oyuncuların özelliklerine bakmalarına izin verecek, aynı zamanda aksesuarlara dokunup etkileşim kuracak
ek benzersiz ödüller için. Bu, bir aksesuarın katma değerini hem mülk sahibine hem de mülk ve check-in ödülleri arayan oyunculara verir. Her aksesuar, hem bir mülkteki boş durumda hem de doğrudan oyuncu etkileşimlerinden sonra benzersiz görsel efektlere ve animasyonlara sahip olacaktır.
Öğeler mülkiyet ve aksesuar edinme sürecinin ayrılmaz bir parçasıdır. 

Oyuncular check-in, aksesuar etkileşimleri ve mülk sahipliği yoluyla öğeler toplayacak - öğeler
yarı rasgele ve nadirdir. Aksesuarların maliyeti nadiren ölçeklenerek, yaygın aksesuarların elde edilmesini kolaylaştırırken, en az aksesuarların çok nadir ürünler ve satın almak için önemli oyun içi para birimi gerektirmesi bekleniyor.

Gayrimenkul Ticareti

Mossland'da edinilen mülkler, oyuncular arasında, her bir işlemi yöneten özel bir açık artırma evinin kullanılmasını gerektiren oyun içi açık artırma evinden geçebilir.

Para birimi 

Mossland ekonomisi üç parayla yönetilecek: Altın, Mücevher ve Yosun. Her para biriminin farklı bir değeri ve biraz farklı kullanım durumu vardır.

Altın en yaygın oyun içi para birimidir ve çekirdek oyun döngüsü tarafından oluşturulur. Ortak kaynak ve senkronizasyon mekaniği ile oyunda yönetilir ve genellikle hem kolay hem de kolayca satın alınabilir. Oyuncular, görevleri tamamlayarak ve uygulama içi satın alımlar yoluyla check-in'lerle altın kazanabilirler.

Mücevherler yalnızca uygulama içi satın alımlar yoluyla edinilebilir ve Mossland'da birinci sınıf bir para birimidir.
Taşlar öncelikli olarak oyun hızını arttırmak, ürün alımlarını hızlandırmak ve kilidini açmak ve oyunun ilerleyişi ve çekirdekle ilgisi olmayan premium oyun özelliklerinin kilidini açmak için kullanılır.
oyun döngüsü.

Moss, Mossland müzayede evi para birimidir ve oyuncular tarafından mülk satın almak ve takas etmek için kullanılır. Yosun kripto-para birimi-bazlıdır ve Moss'un toplam kaynağı sonludur ve sıkı bir şekilde kontrol edilir. Oyuncular, artığın geri kalanı da dahil olmak üzere, Bitcoin ve Eterum gibi diğer kripto para birimleri ile kripto-para değişimi yaparak veya uygulama içi satın alımlar yoluyla Moss'u satın alabileceklerdir. 

Oyun içi satın alımlar için toplam Moss miktarı mevcut olduğunda, oyuncular artık yosun satın alamayacak ve sadece Mossland Müzayede Evi'ndeki borsalarda veya mülk satışlarında harici olarak satın alabilecekler. Müzayede Evindeki her Moss işleminin de şirket tarafından toplanacak bir ilişkili işlem ücreti olacaktır. Toplam harcanan malı arıtmak için, işlem ücretleri kısmen oyun içinde yeniden dağıtılacak ve kısmen yakılacaktır.

 

Mossland Müzayede Evi Oyuncular diğer oyuncularla mal satın alabilir, satabilir ve takas edebilir
Müzayede evinde. Tüm işlemler açık bir açık artırma sistemi tarafından yönetilmektedir - tüm borsaların adil olmasını sağlamak için oyuncular arasında doğrudan alışveriş yapılmaması ve tüm alışverişlerin Mossland içinde gerçekleşmesi. Tüm emlak işlemlerinin Mossland Müzayede Evi'nde gerçekleşmesini gerektiren çeşitli nedenler vardır:

• Moss'u kullanacak tüm işlemlerin yapılması, oyuncuların özelliklerini yükseltme ve erişim sağlama konusunda ek motivasyon sağlayacaktır.
• Malların değeri zaman içinde artacağından ve Moss Coin'in harici borsalardaki diğer para birimleriyle değiştirilebileceğinden, oyundan ayrılan oyunculara daha az mülkün kaybedilmesini bekleriz. Bu özelliklerin değeri artmaya devam edeceği için, oyuncular oyundan ayrılmadan önce "nakde çevirme" ye teşvik edilir ve böylece değerli mülklerin aktif olarak sahiplenilmeye ve işletilmeye devam etmesini sağlar.
• Müzayede Evi, bir mobil oyunda ilgi çekici bir oyun ekidir ve oyuncuların etkileşimde bulunabileceği yeni bir platform ekler. Açık bir pazar olduğu için, bu optimizasyon şekliyle ilgilenen oyuncuları çekecek ve mülk alıp satmayı seven oyuncular için cazip bir deneyim yaratacaktır.

Yer tabanlı P2P (Peer to Peer) Reklam platformu

Küresel reklam pazarları, sermaye ile az sayıda büyük oyuncu tarafından kontrol edilir
Oyunculara ve pazarlara erişim satın almak için gerekli, küçük reklamverenler için zor
Pazarda bir dayanak kazanmak ve kitlelerine ulaşmak. Mossland yaratmak için çabalar
Yerel işletmeleri doğrudan oyunculara tanıtmak için güçlendirebilecek bir reklam platformu
çevrelerinde restoranlar, mağazalar ve diğer perakende işletmelerin bulmasını kolaylaştırıyor
izleyicileri ve oyuncuları kendi işlerine getirin. 

Mossland P2P reklam platformunun temel yapısı Şekil 8'de özetlenmiştir:


Herhangi bir Mossland oyuncusu, bir mülk seçerek ve reklam vermeye başlamak için ödeme yaparak bir reklam kampanyası yürütebilir. Reklam oynatıcısı tarafından kontrol edilen bir mülkte reklam kampanyası yayınlamak daha ucuz olsa da, herhangi bir oyuncu herhangi bir mülkte veya mülkte yayınlanmak üzere bir reklam kampanyası gönderebilir. Bir oyuncu başka bir oyuncunun mülkü için bir reklam kampanyası gönderirse, mülk sahibinin kampanya başlangıcından önce reklam kampanyasını onaylaması gerekir. Tüm reklamlar ılımlı olarak bildirilebilir.

Mossland reklam platformu, bir EBM (hareket başına maliyet) platformudur ve oyuncuların reklam ile belirtilen şekilde etkileşime girdiği (görüntüleme, tıklama, ziyaret, kayıt, satın alma, vb.) Maliyet ve ödeme ile sonuçlanır. Reklam ücretinin en büyük kısmı doğrudan eylemi alan oyuncuya, geri kalan kısım ise mülk sahibi ile şirket arasında (ücretler şeklinde) bölünecektir. Sanal mülk piyasasına dayalı bir oyun içi reklam platformunu çalıştırmaya yönelik çeşitli reklamcılık ve daha genel faydalar vardır: 

Mossland'ın reklam platformundan ne beklediği bunlar:

• En önemlisi, oyuncuların borsalarda veya uygulama içi satın almalar yoluyla para harcamamaları için Moss'u edinmeleri için bir fırsat yaratacaktır. Bu, oyuncu tabanının büyük bir yüzdesi tarafından açık artırma katılımını sağlar ve oyuncuları topluluğun aktif üyeleri olmaya teşvik eder.

• Gerçekte, “gelir” özellikleri yaratarak, etkin reklam noktaları olan gayrimenkullerin değeri üzerinde yukarı yönlü baskı yaratacaktır. Reklamverenler için, reklamın maliyeti arttıkça, reklam maliyetlerini düşürmek için bir mülkün sonunda satın alınması mantıklı olacaktır - bu, açık artırma evinin kullanımını ve sanal mülk piyasasındaki talep ve likidite kullanımını teşvik eden başka bir piyasa gücü yaratır.

• Moss Coin için ikinci bir kullanım örneği olarak, likidite ve Moss parası talebini artıracak,
ve MOC'nin değerine yukarı doğru artan baskı yoluyla oyunculara fayda sağlar.

Mossland, sanal mülk piyasası tarafından sağlanan bir mobil oyuna entegre edilen ilk mikro reklam platformlarından birini oluşturacak. Herhangi bir oyuncunun platformda bir reklam oluşturmasını sağlayarak Mossland, Mossland'ın benzersiz sanal emlak piyasasının bir sonucu olan müşterilere erişimi demokratikleştirmeye ve hiper yerel reklamları mümkün kılmaya çalışmaktadır. Oyuncular, oyunlarında desteklenen basit yönetim araçlarını kullanarak reklamlarının başarısını başlatabilir, durdurabilir ve değerlendirebilir.



Mossland ICO



dağıtım



 



Yol Haritası

 

Kurucular


Wooram Son
CEO'su, Kurucu Ortağı 
3D Bilgisayar Grafiği Uzmanı 
S / W Mühendisi, Samsung Electronics 

Chester Spirit
CSO, Kurucu Ortak 
Girişimci 
Kurucusu, Inzen (Kore'de IPO), 
Kurucu, TNC (Google tarafından satın alındı) 
Kurucu, 5Rocks (tarafından satın alındı) Tapioy) 

Minuk Kim
CTO, Eş Kurucu 
3D Bilgisayar Grafik Uzmanı 
S / W Mühendisi, Pantech Yongjun Hong CFO, Kurucu Ortak KICPA CFO, 5Rocks PwC Kore Muhasebeci Sean Oh COO, Ortak Kurucu Dijital İnsan Karakter Uzmanı S / W Mühendisi, Samsung İş Geliştirme Elektronik Don Lim VP


Genel Müdür, Com2uS ABD 
Danışmanlık Satış Temsilcisi, IBM Kore ICO Danışmanı Louis Jinhwa Kim Blockchain Danışmanı Kurucu Ortak, Direktör, Kore Blockchain Derneği Kurucu Ortak, Korbit Direktörü, Tide Institute Dünya 1. Bitcoin Kitabı Yazarı, 'Next Money Bitcoin (2013 ) ' Jason Han Blockchain Danışmanı CEO'su, KAKAO Blockchain Kurucu Ortak ve Ortak / CTO, FuturePlay Kurucu ve CEO, NexR (KT tarafından satın alındı) Yardımcı Profesör, KAIST MBA KAIST Doktora P2P ve Dağıtılmış Sistem Jeffrey LimBaşlangıç ​​Danışmanı 18+ yıllık deneyim Başlangıç ​​ekosisteminde Eski Kampüs Seul Başkanı, Google

Softbank Ventures'da eski girişim sermayesi 
Serial Entrepreneur 

Hash Hao
ICO Danışmanı 
Seri girişimci ve Fintech uzmanı 
INK Labs Foundation'ın kurucu ortağı ve CMO'su 

Fintech'te 7 yıllık deneyim, AI kredilendirmesi ve blockchain Dennis S. Lee Serial girişimci Crypto evangelist Ink Labs Foundation İş Geliştirme Uzmanı FutureMoneyFund'de Yönetici Ortağı Ivan Danishevsky E-Spor ve Oyun Blokajı Danışmanı Shoutcasting Başkanı, Garena.com CCO, Oyun Şov TV Kurucusu, ESM.one - Blockchained Esports Kurucusu, ESC.watch - Esports Grafikleri Ilya Mikov Cryptocurrency Oyun Danışmanı

Kurucu Ortak, Aktif Oyun 
Kurucusu, Mobil Aktif 
Mobil MMORPG Lordmancer II için bir ICO turu başarıyla yükseltildi. 

Copyright © Airdrop Takip - Free Airdrop. Designed by OddThemes