DEBİTUM NETWORK

DEBİTUM NETWORK


Ad: DEBİTUM AĞI
Ticker sembolü: DEB
Proje Türü: Platform, İş hizmetleri, Şifreleme, Yatırım

Debitum Network, küçük bir ekosistemdir. Borçluları, yerel ve bölgesel riskleri bir araya getiren İşletme finansmanı değerlendirme uzmanları, sigortacılar ve küresel yatırımcıları akıllı sözleşmeler yoluyla değerlendirir. Dünya genelinde kobilerin kapatamadığı bir 1.5 trilyon dolarlık kredi açıkları mevcut. Debitum network bunun en azından bir kısmını blockchain teknolojisini de kullanarak kapatmayı planlıyor.

Proje bilgisi

Debitum Network, borçluları birleştiren küçük işletme finansmanı için bir ekosistemdir, yerel ve bölgesel risk değerlendirme uzmanları, sigortacılar ve küresel yatırımcılar aracılığıyla akıllı sözleşmeler. Debitum ağı ilk pazar yapımcısı ve arabulucu olarak küçük ve orta ölçekli işletme sahiplerini küresel olarak bağlayarak kredi eksikliği yerel veya bölgesel sağlanan hizmetlerden istifade edebilen yatırımcılar sözleşme tarafları, örneğin teftiş, risk değerlendirmesi, sigorta veya borç Toplamak.

Debitum Network ekosistemi aşağıdakilerden oluşur:

• Hizmet sağlayıcıları birleştiren topluluklar. Her topluluğun derecelendirmesi olacaktır sağlanan hizmetlere bağlı olarak.
• Arabuluculara güvenin.
• Yatırımcılar ve borçlular.


Krediler, şifreli para birlikteliğinin benimsendiği noktaya kadar fiat para birimi cinsinden verilecektir.

Teknik yol haritası

Gelecekte, teknolojinin gelişimi ve veri miktarı ile aşağıdakileri uygulamayı planladı:

2018'in 1-3'üncü Çeyreği - Debitum Ağı Oluşturma 1.0, başında ürün geliştirme:

Eylül 2018 - Daha önce Debitum Network sürüm 1.0'ın test edilmesi ve denetlenmesi halka açılma.

4. Çeyrek 2018 - Debitum Ağı 1.0: - Sürüm 1.0'ın geliştirilmesi

Debitum Varlık jeneratörlerini el ile çekme de dahil olmak üzere ağ ekosistemi, yatırımcılar ve ek servis sağlayıcılar.

Ayrıca;Telegramlarına katılabiliyorsunuz ve ayrıca nickinize (kullanıcı adınıza değil) DEBITUM.NETWORK SUPPORTER yazısını ekleyebilirisiniz. Yazıyı eklemezseniz ve sadece katılırsanız 1, ekler ve katılırsanız 3 kat token aldığınız düşünülürse eklemenizi öneririm. Buradan da formu dolduruyorsunuz.

Açıkçası çok fazla albenisini göremediğim bir ico ancak ödül projesinin %15'ini ayırdıkları telegram kampanyları kaçırılmayacak türden (normalde %1-4 arası oluyor). O yüzden kaçırmadan başvurun, sonra üzülmeyin. 

Yorum Gönder

Copyright © Airdrop Takip - Free Airdrop. Designed by OddThemes